Kolozsvár Blog

A világ egy falu, melyben Kolozsvár a város.

Friss topikok

  • igényes: Le vagytok szarva! Ez a mondanivaló. Kutya élete van a magyarnak, és mutatják is, hogy szarik a ku... (2011.10.15. 11:45) Magyarnak lenni jó

Linkblog

Archívum

Magyarnak lenni jó

2011.10.14. 16:24 Szálinger Balázs

Látjátok, ők meg tudták csinálni, és ti még ennyire sem voltatok képesek.

 

 

4 komment

Címkék: nemzet humor videó népszámlálás márkus andrás kukker.ro

A bejegyzés trackback címe:

https://kolozsvar.blog.hu/api/trackback/id/tr353303219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chipshop (törölt) 2011.10.15. 09:47:06

A "beugro"roman gyerek hatalmas,sirva rohogtem,annak ellenere h elkepeszto bunkosag volt a reszerol beleszolni a beszedbe.Egyebkent erdekes amiket mondott,es a mondanivaloval nem is tudnek vitatkozni,sot nemikepp szegyellem magam mert en soha enm ereztem ezt a magyar vagyok dolgot.Nem azert mert nem szeretem a hazamat,hanem azert mert nem vagyok lokalpatriota.En minden orszagban otthon erzem magam,ugyanakkor imadom elmondani a tobbi orszag lakoinak,h miket talaltunk fel,miben vagyunk jok,milyen a kulturank.Szoval napi szinten nem jut eszembe a nemzeti identitas kerdese,de amikor megkaptam a brit allampolgarsagot,volt egy opcio h lemondhatok a magyarrol,ha van kedvem.Ekkor pedig hirtelen kitort belolem a magyar vagyok effekt,szoval allapolarsag megtartva:-))))))

ratrider02 2011.10.15. 10:38:09

Magyar vagyok effekt???????
Ehhez nincs hozzáfűznivalóm.
A videó pedig nem vicces, mert a román srác direkt rondított bele a felvételbe...

mizie 2011.10.15. 10:55:12

pfff... annyira látszik hogy a másik srác is haver. a beszélő is majdnem elröhögi magát egy csomószor :)

igényes 2011.10.15. 11:45:53

Le vagytok szarva! Ez a mondanivaló. Kutya élete van a magyarnak, és mutatják is, hogy szarik a kutya is a magyarokra.
süti beállítások módosítása